Prekių grąžinimas

Tuo atveju, jeigu prekė (-ės) yra nekokybiška (-os), Pirkėjas privalo apie tai informuoti www.crackasmile.lt atstovus per 48 valandas. Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti el. paštu eprekyba@dasella.lt 

Prekės privalo būti grąžinamos originalioje pakuotėje kartu su įsigijimo dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas privalo susisiekti su pardavėju nurodytais kontaktais.

Pardavėjas netinkamos kokybės prekę parsisiunčia ir pakeičia į tinkamos kokybes prekę savo lėšomis arba grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekę.

Tuo atveju jeigu pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme Pirkėjas privalo nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo numerį, prekės pavadinimą bei kiekį ir grąžinimo priežastį. Pinigai grąžinami per 14 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo prašymo (elektroniniu paštu) atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes.

Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas privalo kreiptis nurodytais e-parduotuvės kontaktais. Vykdyti grąžinimą Pirkėjas gali tik gavęs patvirtinimą iš e-parduotuvės atsakingo darbuotojo.